相信大家係選擇用順豐定郵局出貨寄件既時候,都會有以下既疑問「順豐寄件幾錢?」、「郵局寄件幾錢?」、「順豐定郵局平啲?」為了方便大家選擇最理想既物流方案,現在只需要用少於1分鐘的時間就可以睇清楚一一順豐速運同香港郵政的收費及限制!

順豐及郵局是近年來最熱門的網店物流選擇,目前順豐速運提供「順便智能櫃」、便利店以及順豐站自提點等服務;郵局除了提供基本的郵件派遞、櫃位領件服務,2022年更新推出「郵局智能櫃」服務,讓你24小時隨時隨地都能寄件和領件,從此不再受上班時間的限制而導致無法寄件!

如果想了解順豐及郵局的收費,請看:

【創業網店101】 順豐及郵局收費比較

假如你想要一個更便宜的寄件方法,可看看:

【創業網店101】 2022網店出貨物流邊款好?郵局新推出的 「易寄取」最平?「智郵寄」方便過順豐?

延伸閱讀

【2022網店收款全面睇】FPS定信用卡收款好? 各類Payment Gateway大比拼!(上)

【2022網店收款全面睇】用邊款收款最好?Atome是什麼?各類Payment Gateway大比拼!(下)

【創業網店101】 2022年6大網店平台比較: Boutir、Shopify、Shopline逐個睇!

如果你對網店營運、平台或功能開發上有任何疑問或需要,都歡迎向我們專業的網店顧問查詢。

[email protected]