相信大家從舊年年尾開始應該都有從不同的渠道聽到過關於轉數快的消息,大家可能都會想試用一下轉數快App到底有幾方便。但係唔講你可能未必會知,其實轉數快本身並唔係一個App。無論是iOS的App Store抑或Android的Google Play Store,都是不能找到轉數快App的。

咁轉數快到底係咩黎?其實轉數快是一個由金管局推出,連接各間銀行的「橋樑」、「通道」,這些橋樑通道接通了各間銀行,所以轉數快本身並不設App或網上平台。作為用家的你只需要用你自己本身所屬銀行的Apps或網上平台作為「入口」,就可以使用到轉數快這個轉帳方法。

所以如果想用到轉數快,只需要按照你戶口所屬的銀行的登記步驟即可:


假如你是網店商戶,可以看看轉數快(FPS) 商戶必看懶人包了解更多FPS相關的內容!或透過轉數快(FPS)懶人包,用1分鐘的時間了解FPS究竟有咩好處?

網店的寄件物流同收款方法選擇都相當重要,究竟出貨物流邊款好

想知道邊款Payment Gateway最好,就要留意【2022網店收款全面睇】FPS定 信用卡收款好? 各類Payment Gateway大比拼!(上)啦!

如果你對網店營運、平台或功能開發上有任何疑問或需要,都歡迎向我們專業的網店顧問查詢。

[email protected]